سرویس ۴۵۶ برای آموزش و حمایت از کودکان و نوجوانان در فضای مجازی

امکان جدید سرویس «۶، ۵، ۴» است که از طریق سرشماره #۴۵۶* و سامانه ۴۵۶.ir قابل‌دسترسی است.

به گزارش کنکاش فردا، «عیسی زارع‌پور»، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، در مراسم آغاز سال تحصیلی با اشاره به هفته دفاع مقدس و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، جانبازان و ایثارگران گفت: در دوران دفاع مقدس، بیش از ۲۲۰ هزار نفر به شهادت رسیدند و بالاترین دارایی خود یعنی جانشان را برای حفظ امنیت و آسایش مردم فدا کردند.

زارع پور خطاب به دانش‌آموزان گفت: شما دانش‌آموزان عزیز باید با علم و دانش برای پیشرفت کشور تلاش کنید.

وی با اشاره پیشرفت‌های کشور در حوزه‌های مختلف به‌ویژه صنعت فضایی گفت: دانش‌آموزان عزیز شاید شما شنیده‌اید که کشور ما یکی از ده کشوری است که می‌تواند ماهواره بسازد، ماهواره به فضا بفرستد و داده‌های فضایی را دریافت کند.

وزیر ارتباطات افزود: اینکه در صنعت فضایی امروز به این مرحله رسیده‌ایم حاصل تلاش دانشمندانی است که روزی مثل شما در این صف‌ها بودند و شما هم باید با تلاش و کوشش به دانشمندان آینده تبدیل شوید.

وی در ادامه خطاب به اولیا دانش‌آموزان گفت: در دوره کنونی دانش‌آموزان بیش از گذشته با فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی در ارتباط هستند. به‌تازگی وزارت ارتباطات امکانی را فراهم کرده است تا کودکان و نوجوانان از محتوای مناسب برخوردار شوند. این امکان جدید سرویس «۶، ۵، ۴» است که از طریق سرشماره #۴۵۶* و سامانه ۴۵۶٫ir قابل‌دسترسی است. این سرویس راهی برای حمایت از فرزندانمان در فضای مجازی است.

وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات جمهوری اسلامی ایران ,

سرویس «۶، ۵، ۴» سامانه‌ای است که والدین می‌توانند دسترسی فرزندان خود را به سایت‌های مختلف اینترنتی مدیریت کنند.