کارگروه ویژه بررسی ایده‌های فناورانه و دانش‌بنیان شرکت ملی پُست تشکیل شد

در سال «تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین» برای نخستین بار کارگروه ویژه بررسی ایده‌های فناورانه و دانش‌بنیان شرکت ملی پست برای بررسی طرح‌های پیشنهادی تشکیل شد.

به گزارش کنکاش فردا، کارگروه ویژه بررسی ایده‌های فناورانه و دانش‌بنیان در راستای گام برداشتن برای تحقق شعار سال تشکیل و با حکم «محمود لیائی» مدیرعامل شرکت ملی پست اعضای این کارگروه تعیین شدند.

شایان ذکر است، «محمدرضا قادری» عضو هیات مدیره و رئیس مرکز نوآوری پست به عنوان رئیس کارگروه و «عباسی ارومیه» معاون اداره کل مهندسی عملیات و امور پیمانکاران پستی، «ثابت» معاون اداره کل بازاریابی و فروش، «عمران پور» اداره کل حقوقی، املاک و قراردادها، «قلعه» معاون اداره کل توسعه فناوری اطلاعات، «رحمتی» معاون اداره کل برنامه ریزی، مدیریت پروژه و آمار، «بابازاده» معاون اداره کل جغرافیایی و اطلاعات مکانی و «جوادی»، معاون اداره کل توسعه راهبری کسب و کار به عنوان اعضای کارگروه ویژه بررسی ایده های فناورانه و دانش بنیان شرکت ملی پست انتخاب شدند.

بررسی طرح‌های ارائه شده به مرکز نوآوری پست، پیشنهاد راهکارهای قانونی برای پیاده سازی پروژه‌های مرتبط با سیاست‌های شرکت ملی پست و حضور مستمر و منظم در جلسات و پیشبرد اهداف در جهت تحقق شعار سال، از جمله وظایف تعیین شده برای این کارگروه است.