آشنایی با محله‌های دبی

دبی یکی از شهرهای بزرگ و توریست‌پذیر دنیاست. پس بهترین محله‌ها و جذاب‌ترین تفریحات را دارد.

به گزارش کنکاش فردا، آژانس گردشگری بیسان گشت در ادامه این متن شما را با محله‌های دبی آشنا خواهد کرد تا بهترین برنامه‌ریزی را برای سفر به دبی انجام دهید و هتل مورد نظرتان را بر حسب ویژگی‌های محله‌ها انتخاب نمایید.

مرکز شهر دبی

بی‌شک بهترین محله در دبی برای گشت و گذار و تفریحات گران، مرکز دبی می‌باشد. در مرکز شهر دبی، دبیمال بزرگترین مرکز خرید دنیا، برج خلیفه بزرگترین سازه جهان و تفریحات متنوع و گسترده‌ای وجود دارد. به طور کلی بیشتر جاذبه‌های دیدنی دبی مانند آکواریوم دبی، پیست اسکی مصنوعی دبی، فواره‌های برج و تفریحات شبانه دبی در محله و منطقه مرکز شهر قرار دارد. هتل‌های ۵ ستاره، رستوران‌های بین‌المللی و بهترین‌های دبی در این منطقه قرار دارند.

مارینا دبی

مارینا، یکی از بهترین محله‌ها برای زندگی در دبی، می‌باشد. این محله که در وسط صحرا قرار دارد دارای یک منطقه بسیار زیبا با ساختمان‌های بلند و ساحل ممتد است که برای مسیر پیاده‌روی بسیار عالی است. ماریانا دبی روی کانال دبی قرار دارد و انواع کافه ، رستوران و فروشگاه‌ها وجود دارد.

بور دبی

محله بور دبی یکی از محله‌های مرقون به صرفه در دبی برای اقامت ارزان می‌باشد. محله بُر دبی برخلاف محله‌های جذاب دبی با آسمان خراش‌های زیاد نیست و کاملا سنتی می‌باشد. با اقامت در محله بر دبی سفری ارزان در دبی را تجربه خواهید کرد محله بور دبی از ابتدای شیخ زاید تا نهر دبی می‌باشد. محله بر دبی یک محله قدیمی در دبی است که در این محله بازارهای ارزان قیمت و کافه‌های کوچک و رستوران‌های بین المللی وجود دارد. ارزان‌ترین سوغاتی‌ها را می‌توانید در این محله خریداری نمایید.

جاده شیخ زاید دبی

جاده شیخ زاید بزرگراهی است که به موازات ساحل کشیده شده و از پارک زعبیل به طرف ابوظبی می‌رود. که با یک ساعت و نیم رانندگی در امتداد این جاده به راحتی می‌توانید به ابوظبی برسید. در جاده شیخ زاید دبی  انواع آسمان خراش‌ها، هتل‌ها، کافه و رستوران‌های متعدد و بین المللی، دفاتر اداری، باشگاه گلف، مراکز خرید متعدد و کلوپ‌های متعددی وجود دارد. هتل‌های این خیابان بسیار عالی با امکانات بسیار زیاد می‌باشند.

دیره دبی

محله دیره که نقطه اتصال بین کراچی و قاهره است، یکی از قدیمی‌ترین مناطق دبی می‌باشد که برای خرید عالی است. در بازارهای قدیمی دیره می‌توانید انواع عطر، ادویه و طلا خریداری نمایید . جالب است بدانید که برای خرید در دیره می‌توانید حسابی چانه بزنید و کالاهای با تخفیف زیاد و ارزانتری را خریداری نمایید. اقامت در هتل‌های دیره و اقامت‌گاه‌های دیره بسیار مرقون به صرفه تر از هتل‌های ۵ ستاره مرکز شهر است.

نخل جمیرا دبی

جزیره مصنوعی دبی که مانند نخل ساخته شده است دارای بهترین هتل‌ها، استراحت گاه‌ها، بزرگترین پارک آبی، آتلانتیس معروف دبی، خانه‌های ویلایی، بهترین رزرو هتل در دبی و آپارتمان های متعددی وجود دارد. پروژه نخل جمیرا در دبی برای افزایش املاک ساحلی ساخته شده‌ است.

جمیرا دبی

محله جمیرا که بیشتر افراد آن را با برج العرب نیز می‌شناسند یکی از بهترین محله‌های دبی است که گردشگران تور لحظه آخری دبی علاقه زیادی به اقامت در این محله دارند. در منطقه جمیرا بهترین هتل‌های دبی، بهترین رستوران های بین المللی دبی و تفریحات عالی وجود دارد. گزینه‌های غذای متعدد از ارزان‌ترین دکه‌های ساحلی تا رستوران بی‌نظیر برج العرب با منو غذاهای بسیار گران در دسترس است.