اولویت دستور کار هیات رییسه مجلس معیشت و اقتصاد خانوار باشد

نماینده مردم آستانه اشرفیه در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر لزوم قرار گرفتن معیشت خانوارها در اولویت مجلس، گفت: رییس سازمان برنامه و بودجه با حضور در صحن علنی راهکارهای مقتضی در صورت تک نرخی شدن ارز را برای نمایندگان تشریح کند.

به گزارش کنکاش فردا، ابراهیم نجفی در جلسه علنی روز چهارشنبه مجلس شورای اسلامی گفت: تک نرخی شدن ارز در فضای مجازی و عمومی برای مردم نگرانی ایجاد کرده است. با توجه به تبعات تک نرخی شدن ارز انتظار داریم از رییس سازمان برنامه و بودجه با حضور در صحن علنی راهکارهای مقتضی را به نمایندگان توضیح دهد.

عضو کمیسیون کشاورزی مجلس با اشاره به بررسی طرح جامع مدیریت شهری و روستایی  در مجلس شورای اسلامی گفت: موارد مهمی در جهت تودیع انتقال وظایف از دستگاه‌های اجرایی به شهرداری‌ها و دهیاری‌ها در مجلس شورای اسلامی و لزوم واگذاری برخی فعالیت‌ها و تصدی‌گری دستگاه‌های اجرایی به شهرداری‌ها و دهیاری‌ها در راستای واگذاری تصدی‌های دولت به نهادهای غیردولتی و محلی در این طرح مطرح شده است.

وی خاطرنشان کرد: این در حالی است که این موضوعات به بنیاد مسکن واگذار شده است و قانوناً در اختیار بنیاد مسکن انقلاب اسلامی قرار دارد و این کار عملاً اگر به دهیاری‌ها واگذار شود قابلیت اجرا نخواهد داشت.

نماینده مردم‌آستانه اشرفیه در مجلس شورای اسلامی همچنین گفت: انتظار داریم اولویت دستور کار هیات رییسه در راستای معیشت و اقتصاد خانوار باشد.