بهترین کاغذ برای بسته بندی لباس و کالاهای لوکس و لاکچری کدام است؟

امروزه از بهترین کاغذها جهت بسته بندی کالاهای باکیفیت و لوکس در صنایع مختلف مورد استفاده قرار می گیرد.

به گزارش کنکاش فردا، امروزه از بهترین کاغذها جهت بسته بندی کالاهای باکیفیت و لوکس در صنایع مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. این کاغذها انعطاف بالایی دارند و برای محافظت از کالاهای حساس و ظریف ایده آل می باشند. کاغذها یک مکمل عالی برای بسته بندی محصولات با جعبه آماده و یا ساک دستی آماده می باشند که جلوه ی بسیار زیبایی بر آن ها می افزایند. این کاغذها با کیفیت بالای خود، چاپ بسیار خوب و با کیفیتی دارند که محدودیتی در چاپ طرح و رنگ ندارند. کاغذ پوستی نه تنها برای بسته بندی زیباست، بلکه یک ابزار تبلیغاتی مفید و ارزشمند نیز محسوب می شود.

انواع کاغذ بسته بندی کدام است؟

انواع مختلفی از کاغذهای بسته بندی وجود دارد که به طور خاص برای انواع محصولاتی که برای بسته بندی در نظر گرفته شده است تولید می شوند. به عنوان مثال، کاغذ بسته بندی برای نان برای اهداف بهداشتی و زیبایی شناسی ساخته می شود. در ابتدا از کاغذ مومی و سلفون استفاده می شد، اما در حال حاضر پلی اتیلن، پلی پروپیلن و لمینت هایی که ترکیبی از این موارد هستند، ترجیح داده می شوند. روکش کردن فویل نیز رایج است.

کاغذ بسته بندی چگونه ساخته می شود؟

کاغذ بزرگترین ضایعات منفرد است و تمام کاغذهای باطله به بازیافت‌هایی فروخته می‌شود که آن را آسیاب کرده، سپس آن را با انواع مناسب خمیر مخلوط می‌کنند و کاغذ را از آن تولید می‌کنند. ضایعات جوهر، ناشی از جوهر باقی مانده است که به طور کامل با چاپ یک خط خاص استفاده نمی شود. جوهرها از نظر شیمیایی به رنگ های جدید فرموله می شوند و مجددا مورد استفاده قرار می گیرند. برخی از تولیدکنندگان تمام جوهرهای خود را تولید می‌کنند تا از این فرآیند فرمول‌بندی، حداکثر استفاده را ببرند و همچنین کیفیت و رنگ‌های منحصربه‌فرد جوهر را تولید کنند. سایر سازندگانی که جوهر را از پیمانکاران فرعی خریداری می کنند، جوهرهای باقی مانده را از طریق آن سازندگان بازیافت می کنند.

کاغذها در بسته بندی مواد غذایی چه کاربردی دارند؟

از ساندویچ گرفته تا استیک، و همه ی انواع مواد غذایی، در هر شکلی باید به درستی بسته بندی شوند تا تازگی و طراوت را حفظ کنند و از جابجایی ایمن اطمینان حاصل کنند. دانستن اینکه از کدام نوع کاغذ بسته بندی مواد غذایی برای برنامه خود استفاده کنید (کاغذ قصابی، کاغذ فریزر، کاغذ ساندویچ یا کاغذ مومی) برای ارائه یک محصول با کیفیت به مشتریان شما حیاتی است.

کاغذ بسته بندی برای برندهای لباس را چگونه می دانید؟

با افزایش آگاهی از حفاظت اجتماعی محیط زیست و بهبود مستمر الزامات حفاظت از محیط زیست بسته بندی در بازار بین المللی، سبک بسته بندی نیز بی سر و صدا تغییر کرده است. تحت تأثیر این فضای محیطی، کاغذ بسته بندی سازگار با محیط زیست به تدریج در کل صنعت بسته بندی محبوب شده است. این به همه برندهای مد کمک می کند تا کاغذ بسته بندی سفارشی، مانند کاغذ پوستی، کاغذ مومی و کاغذ کرافت را چاپ کنند. لوگوی شما می تواند به عنوان طراحی شما به آن اضافه شود.

چگونه می توان بوسیله ساک دستی آماده حمل جعبه آماده و در نهایت کاغذ پوستی را راحت تر کرد؟

اغلب کسب و کارهایی که از جعبه آماده و کاغذ پوستی استفاده می کنند، برای حمل و نقل راحت تر آن توسط مشتری، ساک دستی آماده نیز سفارش می دهند. ساک دستی آماده می تواند حمل جعبه و کاغذ پوستی درون آن را راحت تر کند.

برای مشاهده قیمت و خرید ساک دستی آماده که از انواع آن می توان به ساک دستی گلاسه آماده، ساک دستی کرافت آماده، ساک دستی آماده مزون، ساک دستی آماده ترحیم، پاکت و بگ لباس اشاره کرد، می توانید به صفحه ساک دستی آماده در این لینک مراجعه کنید و برای مشاوره رایگان و خرید با شماره ۰۹۱۲۵۷۸۶۱۳۹ در تماس باشید.

بهترین نوع کاغذ برای بسته بندی کدام است؟

 

مهمترین انواع کاغذهایی که برای بسته بندی در صنایع مختلف استفاده می شوند، عبارتند از کاغذ پوستی، کاغذ مومی، کاغذ کادو و کاغذ کرافت.

در این میان کاغذ کادو به دلیل ضخامت بالا و قیمت تمام شده ی بیشتر، به نسبت کاربرد کمتری دارد. زیرا گرماژ بالا انعطاف پذیری را کم می کند. در نتیجه برای بسیاری از محصولات نمی توان استفاده نمود.

کاغذ مومی که به عنوان کاغذ نیمه شفاف شناخته می شود، صیقلی تر از کاغذ پوستی بوده و تقریبا روغنی تر است. رنگ این کاغذها نیز به نسبت سفیدی کمتری دارد و دارای کیفیت بسیار خوبی می باشد. اما مهمترین دلیلی که از کاغذ مومی در بسته بندی کمتر استفاده می شود، قیمت بالاتر آن نسبت به کاغذ پوستی می باشد.

کاغذ کرافت را می توان در ضخامت های مختلف از بسیار نازک گرفته تا ضخامت بالای صد گرم تولید و از آن در بسته بندی استفاده نمود. کاغذهای کرافت پوستی با ضخامت ۴۰ گرم، کاربرد بسیار زیادی دارند. اما مشکل کاغذ کرافت تک رنگ بودن آن (که تقریبا کاهی رنگ است)، می باشد که باعث می شود در چاپ محدودیت رنگ داشته باشد. بهترین رنگی که در چاپ روی کاغذ کرافت دیده می شود، رنگ مشکی می باشد.

اما بهترین نوع کاغذ بسته بندی، کاغذ پوستی می باشد. این کاغذهای شگفت انگیز زیبا، انعطاف پذیر، ارزان بوده و قابلیت چاپ همه ی رنگ ها را دارند. کاغذ پوستی همیشه در دسترس بوده و در تعداد دلخواه قابل تهیه می باشد.

برای مشاهده قیمت و خرید کاغذ پوستی که از انواع آن می توان به کاغذ پوستی برای بسته بندی لباس، کاغذ پوستی آماده برای مزون، کاغذ پوستی آماده برای کفش، کاغذ پوستی آماده برای گل، کاغذ پوستی آماده برای پوشاک، کاغذ پوستی آماده برای شمع، کاغذ پوستی آماده برای لوازم تزئینی اشاره کرد، می توانید از این لینک استفاده کنید و یا با شماره با شماره ۰۹۱۲۵۷۸۶۱۳۹ در تماس باشید.

چه کسانی از کاغذ پوستی بیشترین استفاده را دارند؟

شرکت ها و افراد در صنعت مد، همیشه از کاغذ پوستی با لوگو چاپ شده بر روی آن، در بسته بندی محصولات لوکس خود استفاده می نمایند. استفاده از این کاغذها، حرفه ای بودن آن ها را نشان داده و به برند آن ها اعتبار ویژه ای می بخشد.

امروزه بسیاری از کسب و کارهای آنلاین و تازه کار نیز به اهمیت استفاده از کاغذ پوستی پی برده و سرمایه گذاری بر روی آن را در برنامه کار خود قرار می دهند. زیرا مشتریان با دیدن بسته بندی آن ها ارزش محصولات خریداری شده را بیشتر درک کرده و رضایت بالاتری از خرید خود خواهند داشت.

چگونه باید جعبه کفش آماده و دیگر بسته بندی ها را مشاهده و خریداری کنید؟

اگر می خواهید در سریع ترین زمان معتبرترین و بهترین مجموعه برای ارائه خدمات در زمینه چاپ و بسته بندی (کاغذ پوستی آماده، جعبه آماده یا ساک دستی آماده) را پیدا کنید باید این نکته را در نظر بگیرید که تخصص و تعهد مجموعه، مهمترین ملاک انتخاب شما باشد. حال اگر نظر کارشناسی ما را بخواهید؛ اگر بخواهیم یکی از مجموعه‌های متخصص در زمینه تولید و چاپ بسته بندی از جمله جعبه های آماده را به شما معرفی کنیم که سابقه فعالیت بیش از ۱۰ سال در این زمینه را دارند، می‌توانیم به مجموعه چاپ و تبلیغات پانیک https://panick.pro/ اشاره کنیم. این مجموعه فروش محصولاتی مانند ساک دستی آماده، جعبه آماده، ساک پارچه ای آماده، کاغذ پوستی آماده، چاپ روبان در متراژ کم، فروش بند ساک دستی و خدمات مربوط به هدایای تبلیغاتی را را انجام می‌دهد. برای گرفتن مشاوره رایگان می‌توانید با شماره ۰۹۱۲۵۷۸۶۱۳۹ تماس حاصل فرمایید.