سند هوش مصنوعی و امنیت غذایی توسط شورای عالی انقلاب فرهنگی تهیه شده است

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: سند امنیت غذایی، هوش مصنوعی و چندین سند دیگر تهیه و به زودی رونمایی می‌شود.

به گزارش کنکاش فردا، حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالحسین خسرو پناه در نشست با اساتید و اعضای هیات علمی دانشگاه‌ها و همچنین حوزه‌های علمیه  کهگیلویه و بویراحمد گفت: هیات اندیشه‌ورز دانشگاه‌های استان تشکیل شده و جدی گرفته شود.

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی بر لزوم استفاده از ظرفیت نخبگان استان در همه امور تاکید کرد و گفت: آیین نامه ارتقاء هیات علمی دانشگاه باید دچار تغییر و تحولاتی شود‌.

وی با اشاره به مصوبات شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: سند امنیت غذایی مصوب و به زودی رونمایی می‌شود، ضمن اینکه سند مهدویت نیز در دست تهیه است.

حجت‌الاسلام خسروپناه بیان کرد: آیین نامه ارتقاء دانشگاه فرهنگیان که سال‌ها بر زمین مانده بود توسط شورای عالی انقلاب فرهنگی به نتیجه رسید.

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی از تهیه سند هوش مصنوعی خبر داد و گفت: سند کوانتوم نیز تهیه می‌شود‌.

وی با اشاره به اینکه جنگ آینده جنگ کوانتوم است، گفت: دانشمندان درجه یک در حوزه کوانتوم را در همه استان‌ها شناسایی کردیم و قرارگاه کوانتومی راه‌اندازی کردیم.

خسروپناه با بیان اینکه شورای عالی انقلاب‌ فرهنگی براساس علم و دانش پیش می‌رود، گفت: هیاهوها باعث نمی‌شود که ما را به عقب ببرد، در همین هیاهوها مصوبه کنکور را علی‌رغم تهدیدها اجرا کردیم.