لزوم اصلاح قوانین حمایت از پلیس مقابل اراذل و اوباش

رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شورا‌ها گفت: قوانین باید به نحوی اصلاح شود که از پلیس مقابل اراذل و اوباش حمایت و امنیت پایدار برای شهروندان ایجاد کند.

به گزارش کنکاش فردا؛ محمد صالح جوکار به شهادت مظلومانه و ناجوانمردانه سرهنگ علی اکبر رنجبر در استان فارس در درگیری با اراذل و اوباش اشاره کرد و افزود: این شهید بزرگوار که در راه حفظ نظم و آرامش و امنیت جامعه مظلومانه جان خود را تقدیم انقلاب کرد، بی‌شک از جایگاه والایی نزد خداوند برخوردار خواهد بود.
نماینده مردم یزد در مجلس تأکید کرد: قطعاً در برخورد با اراذل و اوباش انتظار ما از فرمانده نیروی انتظامی این است که برخورد جدی صورت بگیرد، زیرا امنیت عمومی جامعه را بر هم می‌زنند.
رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شورا‌های مجلس همچنین گفت: نباید دست مأموران انتظامی را ببندیم که اراذل و اوباش به آن‌ها حمله و ماموران نتوانند از خودشان دفاع کنند. در این رابطه احتیاج است قوانین به نحوی اصلاح شود که از پلیس عزیزمان برابر اراذل و اوباش حمایت و امنیت پایدار را برای شهروندان ایجاد کند.
جوکار افزود: این موضوع را در کمیسیون امور داخلی کشور و شورا‌های مجلس دنبال خواهیم کرد، یقیناً همه مجلس از این طرح پشتیبانی خواهند کرد.
رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شورا‌های مجلس تصریح کرد: قانون به کارگیری سلاح را باید به گونه‌ای اصلاح کنیم که اراذل و اوباش نتوانند تا این حد جسارت از خودشان نشان دهند و مظلومانه نیرو‌های ما را به شهادت برسانند.