کفه فروش بر خرید در بورس زنجان سنگینی کرد

مدیرعامل شرکت بورس منطقه‌ای زنجان گفت: ۴۲ درصد معاملات این منطقه در هفته گذشته به خرید و ۵۸ درصد نیز به فروش سهام اختصاص داشت.

به گزارش کنکاش فردا، اصغر نجفی، اظهار کرد: معاملات این منطقه در هفته منتهی به ۲۹ دی‌ماه، اظهار کرد: در این مدت ۹۱ میلیون و ۲۸۰ هزار و ۶۵۶ سهم و حق تقدم سهام در این منطقه، داد و ستد شد که مجموع ارزش معاملات هفته گذشته به بیش از ۷۵۹ میلیارد و ۴۹۸ میلیون و ۳۰۷ هزار ریال رسید که ۴۰ درصد نسبت به هفته ماقبل، رشد داشت.

وی افزود: ارزش سهام خریداری‌ شده طی این مدت، بیش از ۳۱۹ میلیارد و ۳۵۶ میلیون و ۱۳۱ هزار ریال و ارزش سهام فروخته‌شده نیز بیش از ۴۴۰ میلیارد و ۱۴۲ میلیون و ۱۷۶ هزار ریال بود.

این مسئول با بیان اینکه ۴۲ درصد معاملات این منطقه در هفته گذشته به خرید و ۵۸ درصد نیز به فروش سهام اختصاص داشت، ادامه داد: این معاملات توسط ۲۵ کارگزار دارای استیشن معاملاتی (ایستگاه یا هسته مرکزی معاملات) بورس منطقه‌ای زنجان انجام شده است.

مدیر بورس منطقه‌ای استان زنجان با اشاره به معاملات این منطقه در هفته ماقبل (۱۸ تا ۲۲ دی‌ماه)، خاطرنشان کرد: در این مدت نیز در مجموع ۸۰ میلیون و ۶۴۰ هزار و ۲۳۶ سهم و حق تقدم سهام به ارزش بیش از ۵۴۰ میلیارد و ۲۱۷ میلیون و ۹۲۳ هزار ریال در این منطقه، داد و ستد شده بود.