تکمیل زنجیره ارزش صنایع پایین‌دست پتروشیمی با همکاری بخش خصوصی

معاون وزیر نفت با تأکید بر جایگاه و نقش سیاست‌گذاری و راهبری شرکت ملی صنایع پتروشیمی با تقویت بخش خصوصی در مسیر تکمیل زنجیره ارزش صنایع پایین‌دست پتروشیمی، مشارکت بخش دولتی و خصوصی در نمایشگاه بین‌المللی «ایران پلاست» را مصداق امیدآفرینی اقتصادی در صنعت پتروشیمی ایران خواند.

به گزارش کنکاش فردا، مرتضی شاهمیرزایی، همراهی دولت و بخش خصوصی در برگزاری تخصصی‌ترین نمایشگاه بین المللی صنعت پتروشیمی را تجربه‌ای موفق قلمداد کرد و اظهار داشت: مشارکت فعال بخش دولتی و خصوصی در نمایشگاه بین‌المللی «ایران پلاست» الگوی موفق و مصداق امیدآفرینی اقتصادی در صنعت پتروشیمی ایران است.

وی بر جایگاه و نقش سیاست‌گذاری و راهبری شرکت ملی صنایع پتروشیمی با تقویت بخش خصوصی و همچنین هلدینگ‌های این صنعت در مسیر توسعه متوازن و تکمیل زنجیره ارزش صنایع پایین دست پتروشیمی با هدف افزایش کارآمدی بخش دولتی تأکید کرد.

معاون وزیر نفت در امور پتروشیمی بهره‌برداری به موقع و طبق برنامه از طرح‌های صنعت پتروشیمی را حاصل همکاری موثر و مثبت بخش خصوصی و بخش دولتی خواند و گفت: همزمان با اجرا و تکمیل پروژه های پتروشیمی، شاهد افزایش ظرفیت‌های تولید در سال‌های آتی خواهیم بود.

بنابراین گزارش هفدهمین نمایشگاه بین المللی ایران پلاست با رویکرد توسعه تکمیل زنجیره ارزش، حمایت از تولید ملی و رونق ساخت داخل از ۲۶ تا ۲۹ شهریور‌ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران با حضور بیش از ۷۵۰ شرکت داخلی و خارجی برگزار می‌شود.