به گزارش کنکاش فردا، مدیر هنری و طراح بیست و ششمین دوره مسابقات بین المللی والیبال قهرمانی باشگاههای مردان آسیا ۲۰۲۴، با بیان اینکه همه، یزد را بیشتر با معماری بینظیر و ارزشمند ،بادگیرها ،شیرینی و… می شناسند، گفت: یزد پتانسیل های دیگری مثل نساجی دارد و در قدیم در اکثر خانه ها پارچه های مختلف مثل دارایی، ترمه و … می بافتند.
“خلیل جعفری” گفت: در قدیم، تنوع وسایل بازی مثل امروز نبود و خانواده ها از سرقیچی پارچه هایی که تولید می کردند برای دختر بچه ها عروسک می دوختند و برای پسر بچه ها پارچه ها را در هم دوخته و به شکل یک گوی در می آوردند و در آن زمان که هنوز توپ وارد ایران نشده بود به آن «گو» می گفتند که امروزه ما آن را به نام توپ می شناسیم.
وی ادامه داد: والیبال، یک ورزش توپی است و به همین منظور در طراحی هویت بصری و پوستر این مسابقات از تمام عناصر بصری استفاده شده از نماد گو یا همان توپ پارچه ای با طرح بته جقه استفاده شده و هدف آن رو کردن برگ دیگری از پیشینه و پتانسیل یزد برای زنده نگه داشتن آن برای نسل های بعد است.
جعفری افزود: تنوع زیادی در پارچه های سنتی یزد داریم اما ترمه با طرح بته جقه، بیشتر در یزد شناخته شده و همچنین از سایر پارچه ها ارزشمندتر است و قابلیت بهتری برای گسترش در سایر عناصر بصری این رویداد دارد.
وی با بیان اینکه در طراحی این پوستر از سه رنگ سورمه ای، فیروزه ای و خاکی مایل به زرد استفاده شده است، گفت: سورمه ای رنگ سازمانی مشترک یزد و فدراسیون والیبال و فیروزه ای و خاکی، رنگ سازمانی یزد هستند به همین دلیل از این سه رنگ در طراحی نماد این مسابقات استفاده شده است.
یزد، میزبان بیست و ششمین دوره مسابقات بین المللی والیبال جام باشگاههای آسیایی ۲۰۲۴ از ۱۸ تا ۲۵ شهریورماه جاری است؛ این مسابقات با حضور هشت تیم آسیایی برگزار می شود و تیم فولاد سیرجان و شهداب یزد به عنوان نمایندگان ایران در این رقابت ها حضور دارند.
این مطلب بدون برچسب می باشد.
مدیر حفظ نباتات سازمان جهاد کشاورزی فارس رزمایش نظارت بر عرضهکنندگان سموم کشاورزی در این استان با هدف پیشگیری از توزیع سموم غیرمجاز و ساماندهی زنجیره توزیع و عرضه آفت کش ها آغاز شد.
مدیر عامل گروه پترو پارس گفت: در راستای کاهش ناترازی گاز کشور، تولید و بهرهبرداری از هفتمین چاه فاز ۱۱ پارس جنوبی در آستانه فصل سرما آغاز شد.
مجری طرح مواد و عناصر معدنی حیاتی و راهبردی ایمیدرو اعلام کرد: این سازمان برای تامین مواد معدنی حیاتی و راهبردی کشور، پنج راهکار را طی امسال اجرایی کرده است.
یکی از مهمترین پیشنیازهای ترقی و پیشرفت بنگاههای اقتصادی در فضای رقابتی کسبوکار امروز، تولید کالاها و محصولات رقابتپذیر و با کیفیت بالا است. کیفیت محصول، همواره عاملی برای اعتبار بخشیدن به جایگاه برند سازمانی در ذهن مشتریان و جلب رضایت آنها محسوب میشود. از این رو، شرکت جهان فولاد سیرجان در سالهای اخیر بر ارتقای کیفیت محصولات مطابق با استانداردهای بینالمللی و همراستا با انتظارات مشتریان متمرکز شده است. گستردگی زنجیره ارزش در این مجموعه که به عنوان مزیت رقابتی ارزشمندی نیز تلقی میشود، بر اهمیت حفظ و ارتقای کیفیت محصول میافزاید. بنابراین راهبردهای این شرکت در سالهای اخیر به سمت مدیریت کیفیت کارآمدتر و جامعتر هدایت شدهاند. دریافت گواهینامهها و استانداردهای ملی و بینالمللی، مهر تاییدی بر کیفیت محصولات این شرکت است. شرکت جهان فولاد سیرجان با توجه به توانمندی در تولید محصولات باکیفیت و چشماندازهای خود، طرحهای افزایش ظرفیت تولید و توسعه سبد محصول را در دستور کار دارد و با بهرهبرداری از این طرحها و عرضه محصولات باکیفیت، نقش و جایگاه این شرکت در بازار داخلی و بینالمللی ارتقا مییابد.
دیدگاه بسته شده است.