به گزارش کنکاش فردا، مجید آقایی، مدیر فروش محصولات هوش مصنوعی این شرکت دانشبنیان در این باره اظهار کرد: این شرکت به عنوان شرکتی دانشبنیان و تولیدکننده راهکارهای جامع بانکداری و پرداخت الکترونیک در ایران، بر اساس رویکرد «پیشروبودن در شکلدهی تجربه خوشایند مردم از جامعه دیجیتال» تعریف شده و مأموریت آن کاربردیکردن فناوریهای نوین برای توسعه جامعه دیجیتال است.
وی ادامه داد: این شرکت با تمرکز بر موضوع اندروید و پلتفرمهای پرداخت، همراهِ بانکها و شرکتهای ارائهدهنده خدمات پرداخت الکترونیک در سفر دیجیتالی آنها است. توسعه راهکارهای نوآورانه برای کاربردیکردن تکنولوژیهای جدید دیجیتال و سرمایهگذاری برای افزایش قابلیتهای هوش مصنوعی در آنها، از برنامههای اصلی این شرکت به شمار میرود.
آقایی با اشاره به دستاوردهای دانشبنیان این شرکت، اظهار کرد: یکی از محصولات ما کنترل کیفیت مرکز تماس است که مبتنی بر هوش مصنوعی عرضه شده است.
وی با اشاره به کنترل کیفیت مرکز تماس این شرکت، گفت: این زیر ساخت کلیه صداهای مرکز تماس را دریافت میکند و از میان این اصوات، کلیه مشتریان بحران را که شکایتی نسبت به سازمانی دارند، از متن مکالمات دریافت میکند؛ به این معنا اصواتی که لحن عصبانی دارند را شناسایی و استخراج میکند و گزارشی از شکایت مشتریان تهیه کرده و ارائه میدهد.
مدیر فروش محصولات هوش مصنوعی این شرکت، تصریح کرد: این قابلیت کمک زیادی به موضوع مشتری مداری سازمانها میکند. بر اساس دادهای این مرکز کنترل کیفیت مرکز تماس میتوان نیازهای مشتریان را استخراج کرد و مدیران سازمانها میتوانند عملکرد سازمان خود را در راستای تامین نیازهای مشتریان ارتقاء دهند.
این مطلب بدون برچسب می باشد.
معاون امور تعاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: بخش تعاون بهترین مدل و روش تجمیع سرمایههای خُرد مردمی و تبدیل آنها به تولید و اشتغال است که رهبر معظم انقلاب نیز بر آن تاکید دارند.
رئیس انجمن سنگ ایران با اشاره لزوم سرمایه گذاری جدید در حوزه معادن کشور گفت: بخش معدن از اکتشاف تا استخراج و فرآوری، صنایع پایین دستی و زنجیره معدنی نیاز به سرمایه گذاری دارد تا از خام فروشی فاصله بگیرد.
بیتکوین در بالاترین سطح دو ماه گذشته، از مرز ۹۵ هزار دلار گذشت و رکورد جدیدی ثبت کرد.
بررسی شواهد حاکی از آن است که در حال حاضر از دولت الکترونیکی به سمت دولت هوشمند عبور کردهایم و رشد خوبی در کشور در حوزه الکترونیک داشتهایم و حوزه پنجره ملی خدمات دولت هوشمند حدود ۶۲ میلیون کاربر مراجعه کننده به درگاه داشته است که از این میان حدود هفت میلیون کاربر طی دوران فعالیت دولت چهاردهم به این تعداد افزوده شده است.
دیدگاه بسته شده است.