کیفیت ساخت و ساز اولویت بنیاد مسکن است

معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: در راستای جذب حداکثری رضایت مردم، کیفیت در اجرای پروژه ها اولویت اصلی این بنیاد است.

به گزارش کنکاش فردا، علی نیکزاد روز پنجشنبه در بازدید از پروژه‌های عمرانی شهر جدید عالیشهر اظهارد: در اجرا پروژه‎های مسکن ۱۱ هلدینگ با بنیاد مسکن مشارکت دارند که هر کدام از آنها ۲ تا چهار شرکت در زیرمجموعه خود دارند.

وی بیان کرد: تامین مسکن مردم و بویژه اقشار کم درآمد یکی از اولویت‎های اصلی دولت است که این مهم در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی به صورت ویژه دنبال می‎‌شود.

نیکزاد ادامه داد:  انتظار می‌رود در اجرا پروژه های عمرانی از ظرفیت مشاوران ذی‌صلاح بنیاد مسکن در طراحی و نقشه‌کشی به نحو مطلوبی استفاده شود.

مدیرعامل شرکت عمران عالیشهر نیز گفت: در شهر جدید عالیشهر شرکت عمران تمام تلاش‎های خود را برای حمایت از پروژه‎های مسکن بجد  دنبال می‎کند.

جهانبخش تل اشکی افزود: اکنون۸۷۹ واحد از پروژه نهضت مسکن ملی شهر جدید عالیشهر در حال احداث است که روند پیشرفت فیزیکی آنها مطلوب ارزیابی می‎‏شود.

وی اظهار کرد: برای احداث سایر واحدها نیز زمین مورد نیاز جانمایی و عملیات بهسازی آن برای احداث پروژه‎های مسکن مدنظر دولت محقق شده است.

تل اشکی در بخش دیگری از صحبت‌های خود اظهار کرد: در مجموع تاکنون ۱۷ هزار و ۱۹۴ متقاضی در طرح نهضت ملی مسکن ویژه شهر جدید عالیشهر- بوشهر و شهر جدید نایبند – عسلویه نام نویسی کردند که از این شمار حدود ۱۲ هزار و ۱۴۴ نفر واجد شرایط هستند.

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید عالیشهر گفت:شمار افراد واجد شرایط در شهرهای جدید عالیشهر و نایبند به ترتیب ۱۱هزار و هفت و یک‌هزار و ۳۳۷ نفر است.

تل اشکی افزود: از مجموع این افراد تاکنون ۲ هزار و ۵۳۶ نفر تایید نهایی شدند که از این میزان ۲ هزار و ۳۸۶ نفر متقاضی شهر جدید عالیشهر و مابقی مربوط به شهر جدید نایبند شهرستان عسلویه هستند.

وی در ارتباط با پروژه های بنیاد مسکن شهر جدید عالیشهر نیز عنوان کرد: مجموع واحدها ۵۹۷ واحد است که ۲۳۲ واحد آن در ۳۴ بلوک، ۲۹۸ واحد در ۲۷ بلوک و ۶۷ واحد نیز در ۷ بلوک احداث خواهد شد.